Nadruki na gadżetach reklamowych – jak zamówić?

Jeżeli chcemy zamówić nadruk na gadżety promocyjne, niezwykle ważny jest wybór firmy, która nie tylko wykona zlecenie w terminie, lecz również w pełni zrozumie nasze wymagania, a nawet zapewni usługę doradczą, tak aby gadżety reklamowe wyróżniały się wysoką jakością, nienaganną estetyką, ale przede wszystkim oferowały efektywność w kontekście promocji naszej marki.

nadruki na gadźetach reklamowych
Autor: Joseph Nicolia
Źródło: http://www.flickr.com

Jakie najistotniejsze kroki musimy podjąć jeżeli chcemy zamówić nadruki na gadżety reklamowe? Na przykładzie nadruku na koszulce, najważniejsze jest, aby ustalić: technikę nadruku (najbardziej adekwatną do projektu, naszych oczekiwań i potrzebnego nakładu), dostosowanie projektu graficznego (zależnie od wybranej techniki), koszulkę na jakiej ma być wykonany nadruk – (zobacz: długopisy z nadrukami) (wybrać materiał, fason oraz rozmiary). W każdej z tych kwestii opłaca się wesprzeć doświadczeniem i wiedzą profesjonalistów. Drukarnia poligraficzna (czytaj więcej) będzie mogła podpowiedzieć optymalne rozwiązanie pod dane zapotrzebowanie. Najważniejsze czynniki w wyborze drukarni to więc jakość, koszt oraz czas realizacji, ale również zaangażowanie w proces zaplanowania najlepszych gadżetów reklamowych.

Trzeba wspomnieć, że bezpośrednio po odebraniu zamówienia prawie każdy produkt wygląda dobrze. Aczkolwiek nie opłaca się oszczędzać na wszystkim, gdyż to odbije się na złym efekcie końcowym reklamy. Nadruki (link tu…) na gadżetach reklamowych (sprawdź ofertę) muszą wyróżniać się dobrą jakością, aby przykładowo nie okazało się, iż koszulka dostarczona do odbiorcy po wypraniu nadaje się wyłącznie do wyrzucenia. Nie ma złych czy dobrych metod nadruku, są jednak drukarnie, które źle je stosują. O końcowym efekcie decyduje wybrana metoda, sprzęt, lecz w równie dużym stopniu umiejętności osoby drukującej.

Przy odbiorze zamówienia należy sprawdzić czy gadżet wygląda dobrze i czy spełnia wymagania pod względem jakości. Zaniedbanie w takiej kwestii może bardzo źle odbić się na wizerunku naszej firmy. Kiedy nadruk będzie zawierał błędy, albo będzie tak fatalnej jakości, że na pewno zniszczy się po bardzo krótkim czasie, miejmy świadomość, że iż odbiorca reklamy nigdy nie będzie obwini za to drukarni poligraficznej, lecz to właśnie o nas wyrobi sobie niepochlebną opinię.