Z pewnością stały klient musi widzieć, iż firma traktuje go wyjątkowo, to znaczy inaczej aniżeli klientów, którzy zawierają jednorazowo transakcje. Mile widziane są różne upusty, które firma udziela stałym odbiorcom. Tego typu zniżki z pewnością również (poznaj szczegóły) dobrze jest wprowadzić, gdy zamówienie jest większe. Upusty sprawiają, że klienci wracają do właśnie tej firmy oraz są wierni marce. Dobrze jest również pokazać, iż pamięta się takim kliencie przy okazji ważnych świąt. kartki świąteczne na zamówienie nie są rzeczą aż tak kosztowną oraz skomplikowaną do załatwienia, a robią miłe wrażenie u klientów firmy.
Możemy również wysłać do domu specjalne katalogi i przypominać o atrakcyjnych okazjach na przykład w sklepie. Wtedy, taki klient czuje się w większym stopniu doceniony, a istnieje duża szansa, że dokona też zakupów. W związku z tym kartki świąteczne dla firm to nie jedyna możliwość, z jakiej warto skorzystać. Długie kontakty (polecamy nota bene) z odbiorcami powinny być doglądane. Nie bez przyczyn, w dużych przedsiębiorstwach istnieją opiekunowie takich dużych klientów, jacy są oddelegowani tylko do pracy z danym klientem. W taki sposób klient ma dane osoby, do których możemy zgłaszać się bezpośrednio oraz jest pewny, że ktoś taki jest na bieżąco z wymogami klienta i nie trzeba go wprowadzać w historię transakcji, ani w istotne kwestie.
Dobry kontakt z odbiorcą jest w firmie rzeczą ogromnie istotną. Sporo ludzi długo szkoli się, żeby zdobyć tajniki tej jakże ważnej sztuki. Od działań pracowników zależy bowiem wynik sprzedaży i zyski firmy. Dlatego właśnie całkiem dużo środków wydaje się na szkolenie osób zatrudnionych. Sporo wprawy zyskuje się również z czasem, z tego względu pracownik mający duże doświadczenie jest bardzo przydatną osobą.